Įvertinkite

Naujienos

Atgal

Šiandien minima Tarptautinė miego diena

2018-03-21

Kovo 21 dieną daugelyje Europos šalių minima Tarptautinė miego diena. Ja siekiama pabrėžti miego svarbą žmogaus gyvenimo kokybei.

Kovo 21 dieną daugelyje Europos šalių minima Tarptautinė miego diena. Ja siekiama pabrėžti miego svarbą žmogaus gyvenimo kokybei.

Medikų tyrimais nustatyta, kad suaugusiam žmogui būtina miegoti 8–9 valandas per parą. Tačiau dauguma žmonių dėl spartėjančio gyvenimo tempo šiandien miega kur kas mažiau.

Statistika teigia, kad kas trečias planetos gyventojas patiria sunkumus užmiegant ar kenčia nuo nemigos.

Visi žinome patarimą – negali užmigt, skaičiuok avis. O ką daryti, jei avių daugėja, o miegas neateina?

Lazdynų poliklinikos medikai pataria – avių prieš miegą neskaičiuokite, skaičiavimas atsipalaiduoti nepadeda.
Verčiau susikurkite dienos ritmą – kelkitės ir eikite miegoti tuo pačiu laiku, net ir savaitgaliais,
prieš miegą išsimaudykite šiltoje vonioje, išgerkite žolelių arbatos, negerkite kavos, stiprios arbatos, alkoholio.
Neikite į lovą su knyga ar telefonu, visi žinome, kaip gali įtraukti gero detektyvo skaitymas ar bendravimas telefonu socialiniuose tinkluose.
Negalvokite apie dienos rūpesčius, darbus, galvokite ką nors malonaus, pasvajokite, atsipalaiduokite. Atsipalaidavimas yra būtinas, jis gerina emocinę būseną, kūno funkcijų bei raumenų veiklą, taigi atsipalaidavimas yra gera profilaktinė priemonė prieš nemigą ar depresiją. Po atsipalaidavimo sumažėja arba visai dingsta per dieną raumenyse ir organuose susikaupusi įtampa, pagerėja kraujotaka, suaktyvėja kvėpavimas, o tai reiškia, kad pagerėja ir bendra organizmo būsena.

Jei daugiau kaip tris savaites negalite ilgai užmigti, naktį dažnai nubundate, kreipkitės į savo šeimos gydytoją.

VšĮ Lazdynų poliklinika
Erfurto g. 15, LT-04220 Vilnius
Tel./faksas (8 5) 244 4912
El. paštas info@lazdynupol.lt

Kviečiame apsilankyti poliklinikos Facebook profilyje





Atnaujinta: 2018-05-03 10:09:19

Įvertinkite mūsų teikiamas paslaugas