Įvertinkite

Naujienos

Atgal

Lazdynų poliklinika kviečia būsimas mamytes į specialias mankštas nėščiosioms

2018-03-07

Lazdynų poliklinika kviečia būsimas mamytes į specialias mankštas nėščiosioms ir nori padėti joms laukiant mažojo žmogaus. Gera būsimos mamytės fizinė bei psichinė būklė yra labai svarbi kūdikio vystymuisi.  Nėščiųjų mankšta padeda lengviau išnešioti vaisių ir pasiruošti sklandžiam gimdymui.
 
Nuo kada galima pradėti mankštintis?
 Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 4-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mamytė jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Svarbu, kad jos taipogi jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija – nyksta vangumas, pykinimas, atsiranda daugiau jėgų, kurių kaip tik ir prireiks mankštos metu.
 
Ar tai saugu?
Jei nėštumo eiga nekomplikuota, taip, mankštintis yra saugu. Nereikia atsisakyti judesio saugant savo vaisių. Tiesiog pasikeitus kūno formoms reikia šiek tiek prisitaikyti. Labai svarbu tinkama specialisto (kineziterapeuto) priežiūra, parinkti krūviai, taisyklinga laikysena. Tačiau prieš imantis mankštos, pasitarkite su savo gydytoja ir atvykite gavusi jos pritarimą.
 
Kokia nauda?
Mankštos dėka gerėja placentos kraujotaka, vaisius gauna daugiau deguonies, o tai labai svarbu jo vystymuisi. Taip pat gerėja nėščiosios miegas ir nuotaika, o teigiamos emocijos labai svarbios būsimo kūdikio nervų sistemos formavimuisi.
Nėščiųjų mankšta stiprina raumenis, sąnarių raiščius, didina dubens sąnarių paslankumą, gerina tarpvietės raumenų kraujotaką bei elastingumą, mažina kraujo sąstovį venose, stiprina kraujagyslių sieneles ir taip užkerta kelią kojų venų išsiplėtimui ir hemorojaus mazgų formavimuisi, didina bendrą moters darbingumą.
Tai puiki priemonė nugaros, galvos skausmų profilaktikai ir raumenų tonusui, ištvermei palaikyti, sumažina vidurių užkietėjimą, pilvo pūtimą, kojų bei rankų tinimą. Ji išmoko reguliuoti stuburui tenkantį krūvį, kad būtų lengviau vaikščioti.
Specialią pratimų programą sudaro laikysenos korekcijos pratimai, tempimo ir stiprinimo pratimai nugaros, pečių juostos, kojų bei rankų raumenims, dubens dugno raumenų stiprinimo pratimai ir atsipalaidavimo technikos.
 
Laukiame Jūsų!

VšĮ Lazdynų poliklinika
Erfurto g. 15, LT-04220 Vilnius
Tel. (8 5) 244 4912
El. paštas info@lazdynupol.lt

Kviečiame apsilankyti poliklinikos Facebook profilyje

 




Atnaujinta: 2018-03-07 12:18:18

Įvertinkite mūsų teikiamas paslaugas